Baileyz.blogg.se blir privat

Det går att göra vissa inlägg låsta och andra inlägg öppna, trots att det blir lite extra jobb för mig. Här ovan kan ni se vilka kategorier som jag kommer att göra privat och vilka som kommer fortsätta hållas öppna tills vidare. Jag har redan nu skapat en privat underblogg som jag kommer länka till med lösenord, som dem som anmält sitt intresse givetvis kommer få när allt är klart. Jag kommer flytta över dem privata kategorierna till den låsta bloggen i mån av tid och just nu prioriterar jag skolan så det lär dröja en aning innan det är klart. Så när min privata blogg är uppdaterad så kommer det finnas en länk till den i min öppna blogg. Jag återkommer mer om detta senare när jag skall dela ut lösenorden.


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Av någon anledning så trodde jag att inlägget "lock it up and.." tillhörde en annans blogg! Haha, måste ha varit trött igår. Jag skulle i alla fall gärna vilja ha lösenordet sen :) Kram
2010-10-18 @ 20:45:54
URL: http://ljusastunder.blogg.se/
Postat av: Gurkiss
Det kan vara skönt att ha vissa inlägg osv låst...



sv. Pepparkaksgubbarna är QuicKutz dies :)



Ha de gott.

Kram Gurkiss
2010-10-19 @ 06:44:42
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Emelie
Ja, det är jättekul verkligen när man kommit på vad man vill göra! :) Sen kan det ju ändras med tiden, men det är skönt att man känner sig helt säker just nu i alla fall.

Jag borde kunna börja med den utbildningen nästa höst då jag är klar med grundämnena. Själv då? :) Visst ska du gå socionomutbildningen?
2010-10-20 @ 14:15:39
URL: http://ljusastunder.blogg.se/
Postat av: Emelie
Precis, bara en termin kvar :) Det vårdadministrativa programmet är 2 år, vilket jag kan tänka mig att läsa direkt efter det här isåfall.

Jaha, slutspurten för dig nu då. Härligt! :D Det är ju skönt att vara klar sen och veta att du kan söka till socionom när du vill i alla fall. Jaa, det här programmet var tydligen också rätt populärt nu, så hoppas man kommer in!

Lycka till du med!! :D Kram
2010-10-21 @ 09:33:28
URL: http://ljusastunder.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥
Svar: Helt okej med mig, varit smått sjuk nu så jag har varit hemma några dagar från skolan, men skall väl försöka orka imorgon till skolan. Får se hur det går, vet inte riktigt hur det är i klassen just nu :/

Hur är det själv då? :)
2010-10-21 @ 17:41:35
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: . Pjumas . ♥
Svar: Det verkar som att jag inte mera kan lita på min närmaste kompis i klassen! För när jag är med henne, så säger hon att hon inte kan tåla en annan tjej i klassen. Men sen när jag är borta så är de typ bästa kompisar, fattar liksom inget. Så det är ju inte heller sen så kul att åka tillbaka till skolan efter att man varit sjuk! Får väl se imorgon hur det går, har ju nog andra i klassen som jag kan vara med, men det är ju lite sårande ändå! Vågar ju inte tala så mycket privata saker med min kompis mera! :/
2010-10-21 @ 19:45:55
URL: http://pjumas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback