Ett gott skratt förlänger livet

Visst, matematik kan vara kul - när man löser det och förstår det! Men innan man sett den röda tråden så är det rena grekiskan och jag börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Därför tog jag en välbehövlig paus från alla omöjliga ekvationer och gick in på Tjuvtittat.se. Den sidan och deras systersida Tjuvlyssnat.se brukar få mig på bättre humör och så var det även den här gången, gud vad jag skrattade! Jag låter bilderna tala för sig själva:

En kreativ, slug och egendomlig annons

 

Middagstips till Fredagsmyset

 

Ben & Jerrys släng er i väggen

 

Jag tror det finns gratis badrumsmattor på närmsta byggplats

 

Ett klokt råd utav tillverkarna - om vi bott i USA

 

Hörde att bären var dyra iår, men det här är ju löjligt


Andras åsikter:
Postat av: Linn
Haha, vilka roliga bilder :)
2010-10-21 @ 22:04:24
URL: http://underminhud.se
Postat av: Alexandresen
hehe:P
2010-10-21 @ 22:41:57
URL: http://alexandresen.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback