Födelsedax scrapping

På söndag fyller min stora, lillasyster 23år och som den "rättvisetänkande" människa jag är så måste ju alla mina syskon få likadana presenter eller kort, värda exakt lika mycket. Därför scrappade jag ett gratulationskort med lite hösttema till henne och så får hon 300kr i kontanter som mina andra två syskon också fick. ( Joakim fick dock ett scrappat utflyttningskort istället ) Utöver det fick dem en "skämt" present för ca 100kr eftersom jag tycker det är lite tråkigt att bara ge bort ett kort. Joakim fick Fighting grandads och Liza fick Fingerdrums, båda ifrån Lagerhaus. Därför var jag också tvungen att hitta något liknande till Ellinor på Lagerhaus och tillslut valde jag en söt, liten rosa tugummi automat från Lagerhaus. Nedanför kan ni också se kortet som jag tillslut lyckades få tid till att göra.


Framsidan med blommor, nyckel och ett filthjärta i beige, brunt och blått


Innuti kortet finns en pengaficka och allt går i beige, brunt och blått


Jag tror faktiskt att jag har hittat "min stil" inom scrapbooking nu och det känns jätteroligt. Dock är jag fortfarande rädd att våga testa gränser. T.ex. blanda fler färger, testa olika formar, blanda mer dekorationer osv. Men det kanske kommer senare. Jag måste även ta och prova min nya maskin som jag fick utav Jyrki när jag fyllde år snart. Spännande!

Andras åsikter:
Postat av: veronica
Riktigt snyggt :)
2010-10-25 @ 15:52:15
URL: http://innanformurarna.blogg.se/
Postat av: Camilla
Ett otroligt fint kort!
2010-10-25 @ 16:03:34
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback