Hello Kitty

Nu har Hello Kitty tagit över världen och äntligen förstår människor att Hello Kitty inte enbart är till för barn utan även för vuxna som har barnasinnet kvar. Jag har själv en del Hello Kitty prylar som jag kan visa upp vid ett senare tillfälle och jag fastnar framför allt för dem där lite udda Hello Kitty designen t.ex. Hello Kitty som punkare, rockare, pirat eller emo. Men jag tycker att orginalmärket är jätte sött och om jag får en flicka  i framtiden kommer jag nog inte att kunna hålla mig ifrån att köpa massa Hello Kitty leksaker och kläder till henne. Tänkte avsluta inlägget med att lägga upp en del udda Hello Kitty prylar som jag hittade på Google. Det finns nog ingenting som Hello Kitty inte gjort i sitt eget märke.

Hello Kitty el gitarrer samt Hello Kitty aukustiska gitarrer

 

Ett hus som är inrett i Hello kitty även på insidan samt en Hello Kitty bil

 

En Hello Kitty brödrost samt en Hello Kitty symaskin



En Hello Kitty hjälm samt Hello Kitty kalsonger


En Hello Kitty klänningsom final


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback