Mona, Maud & Maria i Svenska Politikerkvinnor

Ni kanske känner till humorprogrammet Robins som går på SVT? Robin är ju en riktigt duktig, ung komiker och hans humortalkshow är riktigt underhållande och precis min stil.  Jag upptäckte nyligen en väldigt rolig sketch från programmet där Anna Blomberg spelar politikerna Mona Salin, Maud Olofsson och Maria Wetterstrand. Måste även tillägga att Anna Blomberg också är en riktigt duktig komiker men framför allt en riktigt skicklig imitatör.

Klicka på bilden för att komma till klippet


Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Svar: Det där var en mycket bra idé :) Kan ju börja med veckans bild eller nåt, som jag fotat den veckan till exempel som jag tycker blev bra! Tack för den idén, nu börjar det kanske komma bilder på bloggen igen :)

Tack så hemskt mycket :D
2010-10-25 @ 09:01:53
URL: http://pjumas.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Måste bara säga tack för dina ord...är lite nere nu...men som du vet så går det ju i vågor...skönt med nån i "närheten" som vet hur man känner.

Kram och tack

<3
2010-10-26 @ 23:52:21
URL: http://www.metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback