Stella

Idag hade jag bokat in en snabb fika på Barista i stan med min väninna Sara Larsson och hennes 41 dagar gamla bebis Stella. Både jag och Sara har ganska så olika intressen, så vi umgås väldigt sällan och det har nästan alltid varit så. Då är det tur att Facebook finns så man kan hålla en någorlunda kontakt med sina vänner och bekanta särskilt om man som vi inte ses så ofta som vi. Det känns faktiskt lite konstigt att se henne med en bebis i famnen, för jag såg aldrig henne som gravid. Sist jag träffade henne var långt innan hon fick Stella, hemma hos mig förra hösten när jag fyllde år. Efter det blev hon gravid och i somras så avslöjade hon via MSN att hon var höggravid, så sällan syns vi lixom. Det är så roligt att nu två av mina vänner har fått barn med exakt ett halvårs mellanrum och jag längtar så mycket tills man själv blir gravid. Hoppas det inte dröjer alltför länge bara.


Andras åsikter:
Postat av: Jossan
Huga så sööt :0)
2010-11-04 @ 21:18:46
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback