Sundsvall intar Dokusåpavärlden

Vad är det med Sundsvallsborna egentligen? Är det Sundsvalls tur nu eller? Först ser man Andreas Eriksson i Ensam Mamma Söker som dejtar Emma Pettersson. Han är tydligen är en bekant till min väninna Ida och som dessutom fler i min umgängeskrets känner till på längre sikt. Sedan har vi då Sur-Erika Vainio aka. "LadyLapdance" från Sundsvall som man faktiskt inte har hört talas om innan och som iallafall jag tycker skämmer ut Sundsvallsborna med sitt "norrländska humör" i Kungarna av Tylösand. Tillsist har vi då Erik Svedberg som är min sambos föredetta arbetskamrat på Permobil som kämpar i årets Robinson. Tre Sundsvallsbor i tre olika dokusåper under samma år, jag undrar bara vad fan som hänt. Är det här Sundsvalls chans till 15 min i rampljuset och placera Sundsvall på kartan? Jag tror BirstaCity och Himlabadet gav oss storhetsvansinne, eller vad tror ni?!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback