Wallmans salonger

Den 26'e November skall jag och Jyrki åka upp på Södra Berget där vi ska gå på dagspa tillsammans med mamma och hennes sambo Janåke samt äta supé och se på Wallmans salonger senare på kvällen. Dessutom ska vi alla sova över där. Jag och Jyrki har hyrt en minisvit med bastu och det ska bli riktigt mysigt! Vi lovade ju varandra att göra om detta i sommar när vi firade 10år tillsammans, men vi har helt enkelt haft fullt upp. Men nu ska det äntligen bli av! Mamma fick ju en presentkorg av mig, Jyrki och mina syskon när hon fyllde 48år i sommras som blandannat innehöll ett presentkort på dagspa plus en massage, så nu ska hon äntligen använda det också. Det kommer nog bli riktigt bra tror jag och jag ser fram emot att beställa en Frozen Strawberry Daquri till showen. Long Live Love


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback