BirthdayGirl

Åh, suuuuck. Snart fyller jag år och som vanligt får jag panik, drar mig undan och blir deprimerad för att jag blir påmind om att det var ett år sedan jag lovade mig själv att:

1.
Skaffa en utbildning
2. Skaffa ett jobb
3. Skaffa familj
4. Gå ner i vikt


Meeeeen, vaaaaad haaaaar jag åstakommit nu efter 1 år då? INGENTING!!! Jag blir så förbannad på mig själv, vad fan har jag gjort under det senaste året då? Suttit på arslet och käkat choklad och tittat på tv? ( Det är ju delvis rätt i och för sig ) Men hursom helst så resultatet av det hela att jag blir deprimerad och får en väääldigt låg självkänsla. Jag känner alltså inte att jag vill fira mig själv längre dels för det ovannämnda men också för att jag blir osäker på om det finns någon som ens vill fira mig? Bryr sig någon ens överhuvudtaget eller är jag bara den där jobbiga tjejen som dem hejar på ibland men som ingen egentligen vill umgås med? Nu är frågan, ska jag ha nått firande eller inte?

Andras åsikter:
Postat av: Crixan
Jag tror inte du är den som ingen vill fira eller inte vara med, hjärnspöken kallas de där tankarna!



Man behöver ju inte ha en brakar fest, man kan ju fira lite smått, ha en tårta hemma för de nära och kära du har, du ska nog se att den går åt :) sedan spendera dagen med det du tycker är kul.



Är lite som du när det gäller födelsedagar, dels för det som du skriver om ovan och sedan för att jag verkligen hatar att folk lägger fokus på en...



Hur som haver, det blir nog bra! :)
2010-09-17 @ 20:55:06
Postat av: Jossan
Har damen blivit helt galen, klart det ska firas din toka!!

Octavia å jag kommer, det kan du lita på!!

Vi tycker du e goast å bäst, har fortfarande lite huvudbry över din present dock men vi hittar säkert på något!!

Men skulle du inte känna för massa fika finns det andra sätt att fira på, varför inte ett litet resturangbesök?!



Kram från oss
2010-09-17 @ 21:24:37
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/
Postat av: Linda
Ta inte illa upp nu gumman... jag kommer att fira dig vare sig du vill eller inte!!!!! Du är värd allt firande som finns. Kramar =)
2010-09-20 @ 08:51:26

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback