Die Facebook Die

Jag har inaktiverat min Facebook för en obestämd tid framöver. Jag orkar inte med detta just nu! Jag känner mig så jävla ensam och så jävla korkad att jag inte behöver nån daglig påminnelse om den jag är. Bespara mig era sympati kommentarer, jag vill inte ha dem.

 

Av jord är du kommen - jord skall du åter varda

Andras åsikter:
Postat av: ann
Du ska veta Mika att du absolut inte är korkat och inte ensam. Man kan känna sig ensam även om man har tusen vänner och folk omring sig! Bättre att ha en mycket bra vän än tussen falska =)



Vet att mina ord kanske inte är till någon tröst. Men jag försöker i allafall för jag tycker att du är en toppen kompis ska du veta,även fast vi inte umgås så offta! Tänkte komma förbi på en kaffe någon dag och surra lite skitt om du har tid och lust!!/ MEGA KRAMAR !!
2010-09-03 @ 22:40:35
URL: http://http:countsnew.blogg.se
Postat av: Anna-Panna
då får vi se till å ses lite mer "in real" än på facebook tycker jag...saknar dig redan där iaf...kram på dig å du e en toppentjej!!!!
2010-09-03 @ 23:01:21

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback