Mobbing, förnedring och sexuella trakasserier i Sjumilaskogen

Jag har funderat på varför Ior är så deprimerad. Han säger alltid att "ingen tycker om mig" och han vill alltid dra sig undan och sitta ensam i sitt minimala hus, varför? När vi var i Finland i somras så tror jag att jag hittade orsaken till hans djupa depression genom bilder på olika varor för barn. Tydligen har han blivit utnyttjad och mobbad utav resten av gänget från Sjumilaskogen. Men det verkade inte bara vara Ior som dem var ute efter att förnedra och man kan även se tendenser på sexuella trakasserier av offren. Se själv här:

En tavla då Ior blir ryckt i svansen av Puh och nertryck utav Tigger

 

En matlåda där Puh håller fast Ior och Tigger är beredd att slå

 

En mugg där alla tre undersöker en stackars liten sköldpadda underifrån

 

En mugg där Puh testar en ny sexställning med nallen

 

En mugg där Nasse testar samma sexställning med nallen

 

HAHA!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback