Rollercoaster of Life

Livet går upp och ner, som en berg och dahl bana. Den här årstiden för mig oftast ner i mörker, som dem flesta andra kanske också kan infinna sig i. Nyss var det sol, livet lekte och jag hade en massa tid över. Men nu kommer mörkret och pressen med höstens intåg och jag kan inte göra någonting för att stoppa det. Jag får panik, ångest och blir tillfälligt deprimerad. Sen fyller jag år snart, och ni vet ju vad jag tycker om det =/

 

Jag ville bara säga att det känns lite bättre redan nu, men jag kommer inte gå tillbaka till Facebook än på ett tag, den tar alldeles för mycket tid och energi utav mig och den tiden behöver jag lägga på andra saker, som t.ex. skolan eller vardagen i övrigt.

Andras åsikter:
Postat av: Fighter
Åhhhhh! Fattar du inte att du är unik? Utan dig skulle inte världen vara densamma.

Du skriver att du ofta ordnar saker, fixar och donar...antagligen får du göra det för att du är

B R A på att organisera osv.

Sen ska du sätta gränser och våga säga i från också, så klart! Det är inte kul att känna sig utnyttjad.



Angående FB så verkar den vara rena sandlådan i bland.

Du är alltså S T A R K också som bestämt att stänga ner den.



Å det är M O D I G T att ta kontakt med kurator för samtal.



Se där! Hur var det nu?? Stark. Modig. Bra på organisera. Å så är du bra på att skriva av dig ord.



(Jaja...du fååår kräkas på mig nu om du vill...det skiter jag i. Du är unik i min värld ändå!!)



KRAAAM från en som ska äta glass och se på Biggest Loser!!
2010-09-06 @ 20:04:49
URL: http://fighterfighter1.blogspot.com
Postat av: Emelie
Sv; Precis, jag kan kanske till och tjäna pengar på det där ;) haha. Okej, det låter ju bra! Med mig är det bara fint, förutom att jag dragit på mig nån förkylning :p Tack så mycket, det är min pojkvän som har gjort den! Snygg design själv!! Rosa ;)
2010-09-07 @ 21:05:31
URL: http://emeliejarnberg.blogg.se/
Postat av: Jossan
Instämmer HELT på ovanstående kommentar!

Du är en person som jag ser upp till, du är så angagerad när du gör något, kanske det som är jobbit ibland åxå att du vill prestera ut till max när det gäller skolan osv som du går nu i höst.

Man behöver inte alltid vara bäst gumman!

Du e långt över bra ändå!!!



Kram från oss
2010-09-14 @ 11:26:36
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback