Schema

Jag är så NÖJD över schemat som jag har fått denna termin och det känns bara SÅ BRA med mina ämnesval, klasskompisar, lärare, schemat mm. inför den här terminen som förhoppningsvis också kommer bli den sista på Komvux. Kommer jag in på högskola sedan som jag har planerat så behöver jag ju inte "underhålla mig" med andra ämnen eller kurser efter den här terminens slut, utan börja mitt nya liv och utbilda mig till socionom. Men hur som helst så kommer det bli riktigt häftigt att få hålla mitt egna slutbetyg i handen som en julklapp till mig själv, vilken lycka! En bättre julklapp kunde jag inte ge mig själv än ett slutbetyg faktiskt. Det är för mig ett bevis på att jag har lyckats! Som det sägs på latin "Per aspera ad astra" - "Genom svårigheter mot stjärniorna" Såhär ser mitt schema ut:

Genom svårigheter mot stjärnorna


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback