Sverige har slocknat!

I natt slocknade elden, hoppet, lyckan och glädjen för att vara svensk medborgare. Sverige kommer inte längre bli som den en gång varit och vi kommer att vandra i mörkret. Vem gav puckon rösträtt egentligen? Ärligt talat så borde alla genomgå en IQ undersökning innan dem får rösta. Men nu har ni som egoistiskt röstat fram både Sverigedemokraterna och ett fortsatt Moderat samhälle fått som ni ville, jag hoppas ni är nöjda! Kom fan inte och gnäll sedan när ni har det jobbigt, för förr eller senare slår det tillbaka.. What comes around goes around! Jag blir fan mörkrädd. Kan ni förstå att över 5% av sveriges befolkning tillåter rasism i politiken? För jag litar fan mer på sossarnas åsikter om SD än vad jag gör på nån jävla rasist svenne utan någon jävla bakomliggande kunskap i frågan! Säger dem att SD är rasister så är dem det, inte ens Moderaterna vill ta i dem med tång och är det illa.

Ville bara säga det, alla ni som röstat för Alliansen och för SD.. ni är P U C K O N - Grattis!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback