Trötter

Gud vad jag är trött för jämnan nu. Jag orkar knappt göra någonting längre! Jag vet faktiskt inte hur jag ska kunna ta mig i kragen och orka städa och göra fint ifall det bli nått kalas här och hur ska jag orka baka? Varför känner jag mig tvingad att ens baka? Jag tror jag skiter i det! Jag köper bara nå torra bullar eller något annat på affären istället och jag tror faktiskt jag skiter i att städa också. Jag orkar inte, jag orkar faktiskt inte! Jag vill bara sova.


Andras åsikter:
Postat av: Emelie
Nä dagen började inte så jättebra, haha, men som tur är blev det bra till slut.

Jag vet inte om snö är så mycket bättre än regn faktiskt :D Nu kan man ju i alla fall skydda sig med paraply. Men varje årstid har sin charm tycker jag.



Visst är det så, men det är ju så skönt att skriva av sig! De som inte orkar läsa behöver inte läsa. Det är din blogg. :) Kram!
2010-09-23 @ 18:48:24
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback