Baileyz lista

DAGENS
Bästa: Att jag sålde bort lite grejer från loppisen.
Sämsta: Att jag har "lock" i örat fortfarande :-/
Kläder: Mysbyxor och t-shirt ;-) Lol.
Mat: Råstekt potatis och falukorv ( min favorit mat )
Låt: Ingen.
Tv program: 2 and a half men.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jyrki, min sambo.
Såg dig gråta: Manson, min kisse.
Såg dig skratta: Ingen.
Du gick på stan med: Mamma.
Du gick på bio med: Liza.
Skickade dig ett e-mail: C-Boi.
Skickade dig ett sms: En tjej som skulle köpa mina bordslampor.
Ringde dig: Jyrki.

HAR DU UNDER SENASTE DYGNET
Gråtit: JA!
Skrattat: Bara ytligt.
Kramat någon: Nä.
Kysst någon: Nope.
Ätit: Ja, tyvärr.
Saknat någon: Mmm.
Sagt "Jag älskar dig": Nada.
Sjungit: Nehepp.
Varit utomhus: När jag sprungit mellan garaget och lägenheten bara.
Köpt något: No way.

FEM SNABBA
Salt eller surt: Surt =)
Sommar eller vinter: Sommar, sommar och sol.
Kaffe eller te: Té med honung och mjölk.
Ensamhet eller tvåsamhet: Ensamhet, just nu iallafall.
Krogen eller soffan: Soffan.

HAR DU NÅGONSIN
Blivit arresterad: Nä, faktiskt inte.
Tatuerat dig: Nej, inte det heller.
Piercat dig: Ja, en i näsvingen och en i tungan. Har tagit bort båda.
Varit gift: No way.
Varit förlovad: Ja, typ nu.
Krossat ett hjärta: Troligtvis inte.
Fått ditt hjärta krossat: Många gånger.
Sett någon dö: Nej.
Dansat i regnet: JAAAAA!

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback