Book Book

Har man en Macbook så kan man bara inte låta bli att köpa den här ursnygga datorfodralet Book Book från Gadgettown. Det kostar endast 879;- och finns för Macbook 13" och Mackbook 15" med röd eller brun rygg. Själv valde jag den röda till min lilla vita Macbook, trots att fodralent inte rekomenderas för dem vita utan endast för dem i aluminium. Men jag kunde helt enkelt inte motså den längre! Dessutom behöver jag snabbt kunna ta med min dator till och från skolan, eller andra möjliga arbetsplatser nu när jag skall börjar studera. Då vill jag inte konka runt med en stor datorväska med alla tillbehör i. Fin va?


Andras åsikter:
Postat av: elli
Detsamma, kul att veta någon som ska börja där för jag har aldrig ens varit i Östersund haha :) Har nog inte heller riktigt hunnit smälta det, kom in som reserv så nu är det full fart om man ska hinna fixa allt. Okay, hoppas det löser sig för dig! Har inte hunnit fixa något alls ännu, lagt några intresseanmälningar och mailat folk som hyr ut i andra hand men inte fått något svar, så börjar bli lite stressad här nu haha. Bor i Gävle just nu, men är verkligen taggad att börja plugga faktiskt :) Själv då?



Det ska jag lägga på minnet, Elli Öhman heter jag :) Bor du i närheten av Östersund förresten?
2011-08-11 @ 14:07:51
URL: http://elliohman.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback