Jag följer min dröm

Tänk va nära jag är min dröm nu, och tänk va bra det har gått trots allt även om jag inte gjort precis som alla andra. På Lördag den 27/8-2011 flyttar jag ju till Östersund och där kommer jag bo minst fram till December. Sedan får vi se om jag "måste" flytta tillbaka till Timrå och pendla hela vårterminen eller om jag får tag i en egen studentlägenhet eller hyresrätt tills dess. Jag har nämligen fått tag i en studentlägenhet på Frösön som jag skall hyra i andra hand av en tjej som också går socionomprogrammet, men som skall göra sin praktik på annan ort nu i höst. Perfekt deal för mig då jag även får ta med mig mina katter. Dessutom så är det ju bra att jag kan få installera mig i stan samt komma in i rutinerna på skolan så snart som möjligt och framförallt att slippa pendla. Så snart kommer jag till stor del bara att uppdatera ifrån min studentblogg, adressen dit hittar ni här!

Andras åsikter:
Postat av: elli
Hej igen! Ja det känns lite surt, önskar jag bodde närmre som sagt. Men grattis, såg precis att du lyckats få en lägenhet! :) Usch vad stressad jag börjar bli nu, haha. Lägenheterna försvinner verkligen snabbt.



Hittade du din på blocket? :) Kram
2011-08-21 @ 16:29:49
URL: http://elliohman.blogg.se/
Postat av: Camilla
Sv: Tack så mycket för att du håller med mitt inlägg som jag skrev om mördare / homosexuellas rättigheter. Jag har dessvärre fått mycket kritik utav personerna som uttalade sig om detta :/ För mig är det helt ofattbart hur man kan vilja att ens barnbarn hellre ska bli en mördare än homosexuell.
2011-08-22 @ 19:06:39
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback