Julkort 2010

Förra året 2010 så scrappade jag några julkort som jag hade tänkt att skicka iväg till släkten i norr, men av olika skäl kom dem aldrig iväg med posten. Jag hade tänkt att skicka dem iår istället, men eftersom vi skall ha en liten "Garage Loppis" här hemma imorgon så tänkte jag att jag lika gärna kunde testa att sälja dem på den för att se om det finns något intresse av sådant med tanke på att jag är lite småsugen att starta en "Scrap & Shabby Chick" webb butik i framtiden. Dem kort som jag då skulle sälja kommer vara liknande dem här julkorten, dvs. lite enklare och billigare. Men som vanligt vill jag ju publisera alla mina alster på bloggen innan, det blir som en sorts portfolio för mig. Orsaken till att jag inte publiserade dem tidigare var för att jag var orolig att någon släkting som egentligen skulle fått korten skulle sett dem i bloggen innan. Men här kommer dem nu iallafall:


 


 


 


 

 


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback