Nystart

JAG KOM IN, JAG SKALL BÖRJA PLUGGA!!!

Jag sökte Socionomlinjen på 3,5år i Östersund tidigare i vår, men kom bara in som reserv 54 i första utvalet. Men idag visade sig att jag har blivit antagen iallafall i andra urvalet, dvs. det är några som tackat nej till utbildningen. Jag har redan börjat söka lägenhet, för att pendla en längre tid är det ingen fråga om. Jag har fått en ny chans att leva vidare, en ny chans att bli lycklig! Det var verkligen meningen. Här skall firas!!!!!!!!!!!!! =)

Någon annan som skall läsa Socionomlinjen i Östersund i höst 2011?


Andras åsikter:
Postat av: elli
Hallå, hittade dig av en slump när jag sökte runt om socionomprogrammet haha. Jag ska också börja i Östersund till hösten, eller ja om några veckor dvs :D Hur går det med lägenhetssökandet?
2011-08-11 @ 03:23:22
URL: http://elliohman.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback