SMS Utmaning

Jag har gjort en liten rolig utmaning som jag hittade på en annan blogg. Vissa av svaren passade ganska bra in på frågorna, medans andra bara blev patetiska. Men det kan bli ganska roligt tillslut, så testa ni också!

Så här gör du:

1.Ta fram din mobilen.
2.Bläddra genom din inkorg.
3.Stanna när du har räknat till 10 och skriv första meningen i sms:et.
4.Gör likadant varje fråga.


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Klar nu. Puss

2.Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Glad Midsommar!

3.Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vad jag förstod så var han i Kiruna, drucken också. Hoppas han stannar där.

4.Vilket sms blev du mest berörd av?
Ok.

5.Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Bra kraaaaaam sov gott.

6.Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
En blatte var i Stockholm och frågade stans ena hora:
- Pris?
- 1000 kr svarade hon
- Du får 10 000 kr om du gör det på blattevis
- Okej sa hon
Efter att dem haft sex i alla olika ställningar sa blatten att han var nöjd.
- Men vad är då blattevis frågade hon
- Skicka räkningen till socialen sa han och gick


7.Vad vill du höra mest av allt?
Låg och sov när du messade igår, men nu är jag vaken.

8.Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hej. Oki, då vet jag att allt är lungt iaf. Hoppas du blir piggare snart. Hör gärna av dig imorgon om du känner för det. Kram

9.Din mest romantiska replik?
Vi åker väl ut som vanligt tror jag. Ni med eller?

10.Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hej hopp! En hälsning från mig. Hoppas allt är bra.

11.Vad är ditt nummer?
Haha, ja de e inte lätt alltid.

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback