Mys med Hello Kitty

Jag är en trogen läsare utav Fokis.se blogg och häromdagen så visade hon upp sin nya mysdress från okaeri.se som var så himla fin att även jag måste lägga upp bilder på den i min blogg. Den här hade jag utan tvekan köpt om jag hade varit lika liten som Foki själv, annars tror jag nog att det tyvärr kan se lite lustigt ut. Det är det som är nackdelen med att vara bred och/eller överviktig, kläderna sitter aldrig lika snyggt som på dem med en smalare kroppsbyggnad. Shortor går inte att knäppa, går dem att knöppa så sitter dom pösigt istället. T-shirtar med tryck spricker upp och har man någonting pösigt på sig så ser man gigantisk ut, även om man bara är bred och inte överviktig. Dessutom så är det omöjligt att hitta jeans överhuvudtaget. Vart köper alla överviktiga och breda människor kläder någonstans egentligen? och varför skall alltid HM, Kappahl, Lindex och Zizzi som verkligen har kläder till överviktiga och breda människor ha så otroligt fula kläder för? Bara för att man är överviktig eller bred måste man väl inte ha samma smak som en gammal kärring, eller? Någon som har tips på en bra butik med lite rockigare kläder för överviktiga?

 


Andras åsikter:
Postat av: Jossan
ÅHHH sån vill jag ha, klart du ska ha en med!!!
2011-01-29 @ 23:26:58
URL: http://prinsessanoctavia.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback