Utmaning

Jag har nästan glömt att jag hade blivit utmanad av Ann och därför tänkte jag göra den nu istället, bättre sent än aldrig va? Utmaningen går ut på att svara på vardera fråga med tre svar och sedan skicka utmaningen vidare till tre nya bloggar. Så här blev mina svar:

3 TV-program jag kollar på:
Halv åtta hos mig
Solsidan
Desperate housewifes

3 saker jag gjort idag:
Fikat
Bloggat
Skrivit ett personligt brev

3 saker jag längtar efter:

Att få ett arbete
Att få komma in på socionomutbildningen
Att få pengar

3 saker på min önskelista:
Att Manson blir frisk
Att få resa utomlands
Att kunna renovera hemma

3 saker att hata:
Alla små och stora orättvisor
Arbetslösheten
Fördomar ( även om jag även själv har dem )

3 måsten för en hårdrockare:
Svart hår
Skinnjacka
Accessoarer med döskallar och stjärnor

Jag skickar utmaningen vidare till dessa 3
Susanne - Cleo Zatch
Emelie - Ljusa stunder
Linda - Lillasnuttiz


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback