Vänner

Jag vet att jag kan vara sur, arg och bitter ibland. Jag gnäller ofta, är avundsjuk, svartsjuk och beter mig ibarnsligt och bland även som en martyr då jag oalltför ofta tycker synd om mig själv. Men ändå så finns ni kvar, mina vänner och bekanta. Ni kanske inte tror att jag räknar in er som vänner eftersom vi kanske inte umgås alltför ofta, men det är bara så jag är som person. Jag drar mig gärna undan och undviker stora grupperingar. Jag trivs att umgås en och en eftersom jag har svårt att ge flera personer 100% uppmärksamhet då vi umgås i grupp. Det kan gå bra ibland, med filmkvällar, middagar, spelkvällar och fester men ibland så blir jag otroligt svag och lättstött att det bästa är att inte umgås för att undvika onödiga konflikter. Trots det så räknar jag er alla som mina närmasta vänner eftersom ni får mig att må bra när jag umgås med er. Jag vet att jag kan lita på er, ni snackar aldrig skit om mig eller skulle sabotera eller förstöra något för mig. Ni bryr er om mig hur jag mår och ni orkar att umgås med mig trots att jag kan vara både barnslig och lite "för mycket" ibland och det betyder så väldigt mycket för mig. Så, tack för att ni finns mina kära vänner!


Andras åsikter:
Postat av: Linda
Sur arg och bitter måste man få vara ibland, alla kan inte ligga på topp jämt. Jag ser det som en rättighet som människa att få hs dåliga perioder, vem skulle orka i längden om man ska hålla upp fasaden till varje pris =)

Jag känner mig hedrad över att du räknar mig som vän.. gogumman ?=
2011-01-31 @ 04:44:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/22168
Postat av: ann
jag har alltid gillat ärliga människor och dom som vågar vara sig själva och det gillar jag jättemycket hos dig mika! Du är verkligen dig själv i både sorg och glädje och vågar prata öppet om det och det uppskattas jättemycket!!



Har man inte jobbiga dagar skulle man aldrig veta när man hade dom rikigt bra dagarna =D



Många kramar/A
2011-02-02 @ 19:44:06
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback