Baileyz Spotify

Jag har uppdaterat mina Spotify listor men lite gamla som nya favoriter. Det finns för tillfället tre mappar med blandad musik; Baileyz Party Playlizt - för alla förfester och fester året runt. Baileyz Summer - för alla soliga dagar på stranden och härliga sommarkvällar vid grillen. Sist men inte minst Baileyz Momentz - för att trigga igång känslorna; kärlek, nostalgi men även sorg. Jag hoppas ni gillar dem, jag är en allätare inom musik och har ganska så blandad smak som ni kommer att märka. Jag fastnar först och främst för texterna t.ex. om låtarna har något sorts budskap. Jag gillar även om låten har några annorlunda instrument, ljud, rythm eller på något annat vis sticker ut ur mängden. Så på mina listor finns det mesta så som dansband, pop, rock, reaggie, rap, hardcore, jumpstyle mm.



Baileyz Party Playlizt




Baileyz Summer




Baileyz Momentz

Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback