Kärleken är blind

Okej, folk säger att kärleken är blind. Men när det i USA blev känt att 16åriga Courtney Stodden och 51åriga Doug Hutchison har gift sig så blev plötsligt alla medier väldigt engagerade i deras liv. Okej, jag måste erkänna att jag också tyckte det var en aning äckligt INNAN jag kikade på videon nedan som jag nu också tänkte visa för er. Efter att ha sett klippet så kan jag inte annat än att hålla med om att dem också borde få ha sitt privatliv utan att folk ska bry sig i det. Tydligen så är det lagligt det dem gör och vad jag vet så finns det inga bakomliggande orsaker till att dem drar sig till varandra förutom just kärlek. Kanske är dom just tvillingsjälar eller själfränder med varandra fast födda i olika tider så dem kom ifrån varandra?! Dessutom verkar inte åldersskillnaden så stor , trots att det är hela 35år emellan dem, när man ser dem tillsammans. I krig och kärlek är allt tillåtet!


Andras åsikter:
Postat av: Ann


Tycker att det är vackert och hoppas att dom blir lyckliga i alla sina dar! Skönt att några vågar bryta tränden och följa sitt hjärta !! Åldern är igentligen bara en siffra/men vist 35 är stor ålders skillnad men jag hoppas att dom vet vad dom gör och blir lyckliga/Love A =D
2011-07-28 @ 19:08:33
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback