Looser med stort "L"

Man säger att "själv är bäste dräng" och det kan jag hålla med om i de flesta lägen. Särskilt när det gäller att kritisera sig själv. Ingen kan vara elakare, hårdare eller orättvisare mot mig än vad just jag är. Det är som om man har två personligheter ibland; en säger att man duger, att man skall skaka av sig allt det onda och gå vidare, medans den andra säger att man är helt värdelös, korkad och oattraktiv. Hua, hur skall jag orka med mig själv? Det är precis som Pink sjunger; Don't let me get me - I'm my own worst enemy. It's bad when you annoy yourself, I wanna be somebody else! Hela texten passar in på mitt liv. Frågan är bara, hur skall jag lyckas att bli av med henne, kritikern?

Pink - Don't let me get me


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback