Semester

Imorgon åker jag, Jyrki och Liza iväg på semester. Vi skall bila till Finland men stannar i Luleå och hälsar på moster med familj några dagar innan vi beger oss vidare till stugan i Alavus. Kanske hinner jag sms blogga någon dag efter vägen men det kommer garanterat upp bilder från vår resa när vi väl kommer hem igen. Dessutom så tänkte jag även då lägga upp lite svalkande bilder från vår Kiruna resa som vi gjorde i Januari i år eftersom jag inte hunnit med eller orkat göra det innan. Då vi som vanligt var på Ishotellet i Jukkasjärvi och det här ishotellet var det absolut snyggaste ishotellet jag någonsin sett, och jag har varit där ett flertal gånger sedan dem öppnade på nittiotalet. Så håll utkik!

Andras åsikter:
Postat av: Malin
Japp vi ska flytta.. har dock inte hittat något boende än.. men de ordnar sig nog :) Ska flytta till h-sand.
2011-07-19 @ 15:46:46

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback