Jyrki, 34år

Jyrki fyllde ju 34år redan den 14'e December, men det har bara varit så mycket runt omkring mig att jag inte hunnit fota kortet som jag scrappade till honom då. Egentligen hade jag tänkt att köpa en ny mobil åt honom också, en Sony Ericsson X10 för ca: 4000:- men efter många om och men så fick han tillsut bara pengarna och kortet på sin födelsedag så han kunde köpa vad han ville. Det är så svårt att köpa något till honom eftersom han är så noga med kvalitet och verkligen vet vad han vill ha. Han kan sitta i flera dagar och söka på produkters olika recensioner i forum och tester, vilket visserligen bara är bra men vem har egentligen den orken? Här kommer iallafall kortet som jag gjorde åt honom:

Framsidan, en aning julinspirerat

 

Innuti kortet

 

Närbild på ovansidan, med min hälsning

 

Närbild på nedansidan, med pengafickan

 

Närbild på min dekoration

 

Baksidan, även den lite julinspirerad


Andras åsikter:
Postat av: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan
Superfina kort! Va duktig du är!
2011-06-13 @ 11:54:02
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback