Liza, 18år

Liza, min yngsta lillasyster, har äntligen fyllt 18år och det  dagen innan hennes student dessutom. Det har varit en hektiskt vecka med väldigt lite sömn, men det har det varit värt. Av oss så fick hon bara 500:-, och ett scrappat kort till det såklart. Även om jag inte har haft tid, lust eller ork att scrappa sedan Jyrki's födelsedagskort i December så kände jag att det var dags att ta sig i kragen och sätta igång verkstaden igen. Såhär blev det resultatet:

Framsidan med en speciell logo som Liza uppskattar mycket

 

Innuti kortet


Närbild på ovansidan med hälsningen från mig och Jyrki

 

Närbild på nedansidan med den berömda pengafickan


Baksidan som skall knyta ihop kortet


Andras åsikter:
Postat av: Ann


Jag bara älskar dina KORT dom e så snygga !! Vill lära mig att göra såna,dom blir så perssonliga och fina ...duktig du /kram
2011-06-13 @ 11:38:11
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback