Lisa, Student

Nu har min yngsta lillasyster ÄNTLIGEN tagit studenten och nu väntar världen vid hennes fötter. Hon ville återigen ha pengar som present och eftersom jag vet att dem kommer gå till en resa så ger jag mer än gärna bort pengar trots att jag egentligen ogillar att göra det, särskilt när det handlar om en speciell present så som en studentgåva. Det är så opersonligt med pengar och därför vill jag göra det lite mer personligt genom att scrappa ett kort till då jag, mot min vilja, ger bort pengar eller presentkort till folk. Men önskar man sig bara pengar så är det svårt att hitta på något annat som är lika bra, och därför fick hon 700:- utav oss på studenten. Här kommer kortet som jag och Ellinor designade och scrappade ihop, även om jag var den som tog över lite för mycket under arbetet:

Framsidan, en aning stilren

 

Innuti kortet

 

Ovansidan, med en passande studentdikt

 

Nedansidan, med pengafickan, dekorationer och en hälsning i form av en tag

 

Baksidan av kortet


Andras åsikter:
Postat av: Fröken Ottosson
Du gör så fantastiskt fina scrapp-kort, jag är såååå sjukt avundsjuk på dig ska du veta för jag har ingen fantasi alls till sånt där....KRAM PÅ DIG JÄNTA!!!!
2011-06-12 @ 23:09:48
Postat av: JOSEFIN - same old stories
Gud vilket vackert kort!! Säljer du kort och så? Vad kostar det? =)
2011-06-13 @ 12:03:50
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna
Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!
2011-07-20 @ 08:58:10
URL: http://smsalåna.nu

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback