Sjung om studentens lyckliga dag ♪♫♪

Torsdagen den 9/6 - 2011 tog min älskade lillasyster studenten. Allt var perfekt, förutom min och Jyrkis lilla miss som jag kommer hata mig själv för hela livet ut. Liza hade varit på skolan nästan hela dagen och firat men vi började med att hurra för Liza på trappan vid Timrå Gymnasium vid 17:00. Jag, Jyrki, mamma Birgitta, mammas sambo Janåke, Nanuq, vår syster Ellinor, min väninna Yvonne, Lizas pappa Alf och Affes sambo Inga-Lill var där. Hon fick hon 3 st plakat, massor av nallar, blommor och konfetti. Efter det så skulle dem åka studentflak runt Timrå och sedan begav vi oss mot Ljustorp för en lyxig 3-rätters studentmiddag. Kvällen avslutades med att Liza skulle gå på sin absolut första krogrunda. Själv anser jag att det blev en helt perfekt dag och kväll, förutom incidenten.

Liza, nyligen avstigen från trappan

 

Liza med alla nallar och blommor runt halsen

 

Liza med sin mamma och pappa och alla plakat

 

Liza med sin bästa vän Sandra från BF3

 

Liza med sin klass TE3 på sitt snygga studentflak

 

Studentflaket gungade bokstavligen fram, det enda med fart på

 

Liza är färdig inför sin första krogrunda på Memento bland alla andra studenter


Andras åsikter:
Postat av: Dääni
Fin blogg :)
2011-06-13 @ 12:08:00
URL: http://danijohanna.blogg.se/
Postat av: JOSEFIN - same old stories
sv: åh okej, man skulle inte kunna få göra en beställning ändå? eller du kanske kan ha en tävling och lotta ut lite kort? vore roligt! =) <3
2011-06-13 @ 14:50:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback