Scrapoholic

Har beställt en ny stans från Martha Stewart, för scrapbooking, på Scrap&Hobby. Jag har länge suktat efter den och jag har varit påväg att köpa den vid ett flertal tillfällen på bl.a. Tradera men det har på ett eller annat sätt inte bara blivit av. Men nu kommer den äntligen med posten i veckan och då skall det minsann scrappas som aldrig förr. Alltid roligt med lite nya grejer till scrapbooking, då får man lite mer inspiration och motivation att fortsätta scrappa. Det kan behövas ibland,  särskilt när man har vissa saker som man lovat att göra. Jag har t.ex. lovat att scrappa en canvas tavla åt Sarah, Johan och Stella så vi får se när jag får ork att sätta igång med det, just nu känner jag mig mest bara likgiltig inför det, men förhoppningsvis blir det lite föränding när den nya stansen kommer.


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback