Tillbaka från pausen

Nu är jag äntligen tillbaka från min bloggpaus. Jag funderade ett tag på att lägga ner bloggandet helt, men som den "skriva av mig" person som jag är så kunde jag inte låta bli att  istället skriva av mig på Facebook , både annteckningar och logginlägg, när ångesten föll på. Vilket såklart resulterade i att några av mina mindre viktiga Facebook vänner valde att avsluta den sporadiska Facebook-relationen. Men jag respekterar deras beslut, jag är som jag är och jag behöver skriva av mig mina kännslor för att kunna fungera och om dessa människor inte klarar av att distansiera sig till min ångest så är nog att just avsluta relationen det bästa alternativet. Jag vill ju inte att någon skall bli deprimerad pga. att jag är bitter på mitt skitliv emellanåt.

Det har hänt massor sedan sist jag skrev, mest negativa saker - men även en del possitiva. Jag mår fortfarande dåligt, men nu har jag varit på mitt första besök på Bedömningsenheten och kommer inom kort att börja gå på Affektiva enheten i Sundsdvall där jag kommer kunna lära mig att hantera min ångest och mina problem så att jag inte kommer ha samma behov att att skriva av mig på t.ex. Bloggen eller Facebook. Det är därför som jag valde att återuppta bloggen igen. Egentligen vill jag skapa en helt ny blogg och börja om från början fast på samma adress, men jag är osäker om jag verkligen vill radera alla gamla inlägg som jag har gjort. Även om det är en stor del mörker i dem så finns det också en hel del ljusglimtar - och allt är en del av mig!

Så tillsvidare kommer jag alltså att fortsätta uppdatera bloggen på den här adressen, jag kommer dock hålla er underättade om det blir några ändrade planer. Uppdateringar inom "Made By Baileyz" kommer inom kort. Tack för att ni vill följa mitt liv, jag har saknat er!

Andras åsikter:
Postat av: Bustjejan
Kul att ha dig tillbaka! trodde ett tag att du gått under jorden.

Och bra att du får komma till affektiva, hoppas att ni finner ut något som kan vara till hjälp :)

vink vink
2011-06-11 @ 12:31:38
URL: http://bustjejan.wordpress.com/
Postat av: Ann
Hej bruden roligt att ha dig tillbaka igen,saknat dig och din blogg !! Hoppas allt har blivit bättre och att du kan njuta av sommaren ! Skulle vara roligt att ta en grillning framöver & tack för boda borg det var toppen roligt !!



Är det denna blogg address som du kommer att fortsätta skriva på eller ??



Ha det bäst många kramar/A !!!

2011-06-11 @ 15:36:36
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback