Vad har BlondinBella som inte vi andra har?

Vad har BlondinBella som vi andra inte har? Pengar? Ja, på pricken! Hon skriver ju EXAKT likadana inlägg som ALLA ANDRA i bloggvärlden, det är bara det att hon är känd och har pengar - och det är just DET som lockar, ett "glammigt" liv. Jag förstår inte ens hur folk kan säga att hon är en bra bloggerska, vad fan menas med det egentligen? Bloggar hon mycket, eller bloggar hon om intressanta saker, eller skriver hon på ett intressant sätt eller vadå? Jag har svårt att läsa hennes inlägg för dem är såååå himla långa, och jag blir uttråkad av att bara läsa rubriken. Prat om smink, galor, kläder, mode, fika, Lets Dance - inget intresserar mig och jag an faktiskt inte FÖRSTÅ vad ni andra ser i henne, som är så jävla intressant att hon har 12727 prenumeranter bara idag på Bloglovin och det värsta är att DEM ÖKAR! Nä, jag gillar inte mode och att vara en "girly girl" och jag förstår inte att man ens ORKAR bry sig om sådant, det handlar ju bara i slut ändan om att "snoffsa upp sig" för en killes skull och ingen kille är värd att ändra sig för. Jag förstår inte heller hur fan NI som prenumenerar på henne orkar lyssna/läsa hennes blogg och videoblogg på TV, det är ju bara sååååå tråkigt och snacka om bortskämd unge hon är egentligen. Kanske ni är tillräckligt dumma att drömma om att få vara henne, en känd, snygg, blond tjej som verkar veta allt om världen. En tjej som har med ett finger lite här och var och går och fixar naglarna en halvtimma i veckan samt shoppar fula pälshattar bara för att dem är "mode" Nej, nej, nej, pengar får man JOBBA för och du når ingenstans av att bara drömma. Jag säger som jag nämnde i ett tidigare inlägg, vem skulle BlondinBella vara om hon inte hade pengar och var "känd" ingen, precis som du och jag! Jag tänker iallafall inte vara som alla andra utan jag tänker gå min egen väg och BOJKOTTA BlondinBellas blogg, jag är UNIK! Vem är DU egenligen?

Andras åsikter:
Postat av: marra
Jag läser inte hennes blogg! Den intresserar mej inte för 5 öre. Kan heller inte förstå hur hon kan ha så många som följer henne. Men det är klart med pengar kommer man tydligen långt!



Håller med dej om allt du har skrivit :)
2009-01-20 @ 08:27:33
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: Cat
Skrev in det du sa :) glöm inte kolla updaten sen.
2009-01-20 @ 16:55:01
URL: http://psychosexual.blogg.se/
Postat av: Anonym
så himla långa? kolla på ditt eget inlägg? :O
2009-01-20 @ 17:07:41
Postat av: Jennie
Du har rätt. Jag har kollat och den bloggen är otroligt trist. Inte för att jag menar att min är bättre men jag är inte intresserad av att läsa hennes blogg.
2009-01-20 @ 17:24:20
URL: http://sliparen.blogg.se/
Postat av: Arezo
Tack för svar!

Vad fint du har det. Undrar hur man lägger till sådär på sidan, både bloglovin och meddelande som du har gjort! Otroligt smart ju :)
2009-01-20 @ 18:05:50
URL: http://herbalist.blogg.se/
Postat av: Arezo
Haha troo mig jag är inte duktig på sånt.

Kan inte fokusera så bra när jag sitter på jobbet.

Hoppas på mer hjälp :)
2009-01-20 @ 18:13:56
URL: http://herbalist.blogg.se/
Postat av: Anonym
Am with you home girl!!!!!!!!! Thats so true! Hon symbolyserar väldigt mycket den perfekta svenskan men seriös...som om hon INTE har några prob! Trust me...everybody has some kind of prob!
2009-12-09 @ 03:27:18

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback