Grattis och trevlig midsommar

Mamma fyllde år den 18'e Juni, och jag visste inte alls vad jag skulle köpa. Eftersom pengarna börjar tryta så hade jag inte råd till någon dyr present som jag egentligen hade velat, så jag slängde jag iväg en blixtsnabb beställning till Bluebox och redan dagen efter fick jag paketet i brevlådan. Det var ett ganska "vanligt" halsband i form av en ring som det står "Mother" på. Egentligen tycker jag hon skulle hon fått den på Morsdag och pengarna på sin födelsedag, men jag var lite sen med att ta mig i kragen och beställa halsbandet till morsdag. Jag har ju som sagt varit lite"off" den sista tiden ( efter omständigheterna ) och det enda jag har typ orkat är att jobba, äta och sova. Lägenheten har varit ostädad och bloggen ouppdaterad.


Men sedan scrappade jag ihop en liten simpel ask som jag presenterade presenten i, det ger mer en personlig känsla tycker jag. Dessutom så blir jag glad och rofylld av att scrappa! Det var min absolut första scrappade sak men definitivt inte den sista, för den var jätteroligt att göra. Jag funderar till och med på att vid ett mycket senare tillfälle ha en bloggtävling då vinnaren ska få en scrappad sak utav mig. Men först ska jag ha en lång skön semester och bara lata mig. Vad tycker ni om min ask föressten? Roligt att veta!


Andras åsikter:
Postat av: . Pjumas . ♥
Vackert :)
2009-06-24 @ 13:39:43
URL: http://pjumas.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback