Cherry

Även om jag har gott om tid på mig att hitta accessoarer till  min klänning som jag budade hem på Tradera inför Wheels Nat´s Winter Cruise den 11;e Februari 2010 så vill jag ändå kika runt lite för att hitta idéer till vad man ska ha till klänningen och vart man kan köpa det. Eftersom jag vill blanda en soft 50 - tals stil med lite rockigare punk så har jag funderat på att köpa ett Cherry halsband, men tyvärr har jag inte hittat något som fallit mig i smaken ännu här i Sverige. Dem flesta är ganska plastiga och rent utav fula, men jag hittade EN som jag gillade på en utlänsk sida med riktigt snygga kläder och accessoarer. Men jag har ju som sagt aldrig beställt hem något från utlandet sådär förut och dessutom kan jag då inte heller bara beställa hem ett ynka halsband tydligen utan då måste jag hitta något mer som jag skall beställa. Hursom hellst så får jag se hur jag skall göra med det, eller om jag ska söka vidare på något här i Sverige. Kanske några av mina läsare har tips på webshoppar där man kan beställa hem läckra halsband?!


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback