Ibland blir inte livet som man tänkt sig

När jag var jätte liten så frågade jag mamma:

Jag: Vem är det som bestämmer i världen?
Mamma: Det är politikerna!
Jag: Jaha, då ska jag bli en politiker ( eftersom dom är så smarta och mäktiga )
.. eller en fotomodell ( eftersom jag tyckte dom var så vackra )
Mamma: *flinandes* Ja, det är klart du kan bli!

Tyvärr blev jag varken smart eller snygg utan jag fick utseendet som en politiker och intelligensen som en fotomodell även om jag många gånger önskar att det var tvärtom! Är inte det livets ironi va?




( Tycker dock att Tyra är en rätt smart kvinna )

VS.


 ( Tycker dock att Göran är en allmänt oduglig person )


Andras åsikter:
Postat av: Cina
Vart har självförtroendet tagit vägen?

Jämföra dig själv med Göran Persson ser jag som väldigt stor ironi :D

Tack för ditt inlägg förresten :)

Kram
2009-11-20 @ 13:12:13
URL: http://nulladiessinelinea.blogg.se/
Postat av: Cleo Zatch
Hahahaha du är ju visst smart och jäkligt snygg!!!!

/Cleo
2009-11-23 @ 13:50:06
URL: http://metrobloggen.se/cleozatch

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback