Glass, glass, glass i stora lass, lass, lass..

Angående mitt förra inlägg då jag dissade Ben & Jerrys och hissade en utav Lidls glassar så kan jag nämna att det var Eisstern Jordgubb & choklad som var den glass som jag tyckte var godare och betydligt mer prisvärd än vad Ben & Jerrys är. Jordgubbs glassen är riktigt fräsch och  har en god  och "äkta" jordgubbssmak med små jordgubbs bitar innuti och choklad glassen är riktigt riklig med choklad och har små chokladbitar innuti. Det finns även vaniljglass med bitar av vaniljstång som tydligen också skall vara riktigt god, men den har jag inte testat ännu. Tillsvidare kan jag rekomendera Er att testa dessa två smaker, dem är riktigt goda OCH prisvärda! Men smaken är ju som baken - Delad!

Ja, jag är galen i glass *sluuurp*


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback