Grattis Kusin Tilda 2 år!




Den 5 September fyller min YNGSTA kusin Tilda 2 år. Jag tycker att hon bara är sååå söööt så jag var bara tvungen att köpa något litet till henne även om vi ses alltför sällan, vi bor ju trots allt 90 mil ifrån varandra. Det är ju lite tråkigt att vi sällan träffar släkten och det är till största del vi ( mamma och mina syskon ) som reser upp till Kiruna och Luleå för att hälsar på vår släkt och väldigt sällan tvärtom. Tråkigt! Då blir det också upp till oss hur ofta som vi ska ses och det brukar bli ungefär 1 gång / år minst. Nu funderar vi på om vi ska fira nyår i Kiruna och jag hoppas på att dem planerna blir av ♥ Då får jag äntligen träffa Tilda igen, jag har inte sett henne sen hon föddes så det kommer bli roligt. Det här ska Tilda få av oss:


HelloKitty Nalle från HM 50:-

Självklart har jag ju passat på att scrappa ett kort till henne också. Detta blev faktiskt mitt första scrappade kort till ett barn, tycker ni jag har lyckats eller blev det lite tafatt för att vara till ett barn? Jag utgick ifrån gubbens färger. Matti, Johanna och Tilda fick ju förut en en scrappad doptavla till Tilda när hon föddes som faktiskt var en utav mina första scrappade layouter, den kan ni se här! Jämför man den med min senaste scrappade tavla som Jossan, Patrik och Octavia fick som en del utav Octavias dopgåva i somras så kan man se att jag faktiskt har utvecklats lite inom scrapbooking under åren. Octavias tavla kan ni se här!


Framsida


Närbild på den coola gubben vars färger jag utgick ifrån



Innuti


Närbild på ovansidan med hälsningen


Närbild på undersidan med ett foto på oss

Andras åsikter:
Postat av: josefin
Gud vad fint! Jag vill också scrapbooka, men har ingenting att göra det om ännu:P får vänta till bröllop och barn :)
2010-08-28 @ 18:13:24
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Emelie
Jättefint. :)
2010-08-31 @ 11:32:15
URL: http://ljusastunder.blogg.se/

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback