Dag 5 – Min kärlek

Idag skall jag berätta om min första och enda kärlek, Jyrki. Jyrki är ett finskt namn för Jyrkis mamma och pappa är från Finland, där dem också har sommarstuga, men dem är bosatta här i Sundsvall där Jyrki är även född. Jyrki har en äldre bror, Kari som han ser upp till mycket! I Tisdags så fyllde Jyrki 34år då jag även skrev om min första kärlek och hur vi träffades, läs här! Vi har idag varit tillsammans i 10år och 6 månader idag och vi har bott i 3 olika lägenheter under den tiden. Vi har inga barn, men tre katter och Jyrki vill även ha hundar när vi flyttar till större. Jyrki Jobbar på Permobil i Timrå sedan han gick ut EL programmet på gymnasiet. Hans fritids intressen är att spela PS3 spel och musik. Förut så var han även DJ på en lokal pub, men han slutade sedan eftersom han ville DJ'a på något annat ställe där han fick bättre betalt. Jyrki har även en dröm att få göra egen musik och så fort som vi flyttar till hus vill han bygga en musikstudio, vilket är helt okej för mig! Hemma tar Jyrki hand om maten och han är riktigt duktig på att göra mat måste jag säga!

Andras åsikter:
Postat av: ann


Ni är så fina tillsammans gumman du och jyrki!! Har inte hunnit suttit vid datorn något alls nu missat massa bloggar osv jag som älskar att läsa dom! Men få ta igen det sen ,därför jag inte skrivit något för att jag inte hunnit läsa !



Hoppas allt e bra med er och GOD JUL om vi inte hörs/syns innan !!! Många kramar !!!
2010-12-18 @ 19:12:32
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback