Nyheter i bloggen

Jag har nu skapat ytterligare kategorier så jag kan bättre sortera in mina inlägg så att det är lättare för er att hitta dem. Tillkommit har Baileyz Darkness där jag skriver om mitt livs mörkare sidor, Baileyz Story där jag skriver om min bakgrund och varför jag är den jag är idag, Baileyz Wishez där jag skriver om sådant som jag drömmer om, Baileyz Travelz där jag skriver om- och lägger in bilder från mina resor, Baileyz Recipez där jag skriver ner tips och recept på maträtter, bakverk och drinkar samt så har jag bytt namn på Baileyz Greetingz till Baileyz Spotligt och där lägger jag in sådant som jag vill belysa t.ex. hälsningar, gratulationer, tips och hyllningar.


Andras åsikter:

Lämna din tanke här!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-mail: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

Trackback